آخرین اخبار

حضور میدانی معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد و پی‌گیری سایت شلمچه

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت ساماندهی و آماده کردن زیرساخت سایت شلمچه جهت پذیرایی از زوار امام حسین (ع) به خوزستان سفر کرد.

اشتراک گذاری
19 مرداد 1402
کد مطلب : 6731

به گزارش توازن و به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت ساماندهی و آماده کردن زیرساخت سایت شلمچه جهت پذیرایی از زوار امام حسین  از روز چهارشنبه به همراه مدیرعامل  شرکت نفت گچساران، مدیرکل بحران استانداری، شهردار گچساران و عوامل اجرایی  و پیمانکار مربوطه از سایت استان در نقطه صفر مرزی بازدید میدانی انجام دادند و دستورات لازم و پیش بینی های مورد نیاز پیرو بازدید مذکور و برگزاری جلسه عملیاتی در پایانه مرزی شلمچه احصا و عملیاتی گردید.

روستا اعلام کرد که مجوزات قانونی با پیگیری های استاندار از منطقه آزاد اخذ و مصالح و متریال مورد نیاز خرید بارگیری و در محل سایت تخلیه گردیده است.

وی همچنین اعلام کرد که زمین مذکور یکسال پیش به استان تحویل داده شده که در یک ماه اخیر با پیگیری و عملیاتی کردن فرایند کار و بازدیدهای میدانی نسبت به برداشت عرصه مورد نظر اقدام و با پیش بینی طرح جامع سایت مذکور اقدام به لکه گذاری مستحدثات و تهیه نقشه ها و دفترچه های محاسبات سازه ای پرداخته شد.

همچنین تقسیم کار انجام و وظایف هر کدام از دستگاهها مشخص و هر کدام ملزم به عملیاتی کردن آن هستند به عنوان نمونه شهردار گچساران به عنوان نماینده فنی جهت ارائه گزارشات روند اجرای کار و نظارت بر حسن انحام کار تعیین  و مقرر گردید ناظر مقیم در سایت مستقر کنند.

علی محمد روستا خاطرنشان کرد: با پیش بینی های صورت گرفته و تقسیم کار انتظار می رود که امسال کیفیت و کمیت استقبال از زائرین در سایت استان ارتقا و زوار امام حسین با طیب خاطر از امکانات موحود بهره ببرند.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 15 =